Leírás
Ötletes és nagyon okos társasjáték, melynek belső doboza maga a játéktábla, hiszen négy oldala lenyitható. A játékosok célja, hogy az ellenfeleiknél hamarabb jussanak be egy másik játékos "dimenziójába".
A játékos a körében választ egy kategóriát, majd a korongját az ennek megfelelő mezőre lépteti. A korongok csak egyenes vonalon mozoghatnak, és két korong nem állhat egy mezőn.
A játékos egy perc alatt annyi kérdésre válaszol az adott kategória kártyáinak kérdésére, amennyire csak tud és egy alkalommal passzolhat.
Minden helyes válaszért cserébe egy mezőt léphet előre a táblán a kiválasztott kategóriában.
Minden rossz válasza után vagy egy azonos témakörben lévő újabb kérdésre próbálhat válaszolni, míg le nem jár az ideje, vagy visszalép az előző pozíciójába és abban a témakörben próbál meg válaszolni.
Az 1 perc lejárta után a következő játékos folytatja a játékot a fent leírtak szerint.
Egy másik játékos dimenziójába úgy lehet belépni, hogy ha a játékos helyesen válaszol egy kérdésre, és már egy osztott mezőn áll, ahonnan a helyes válasz miatt beléphet a kiválasztott dimenzióba. Az lesz a győztes, aki előbb jut be valaki másnak a dimenziójába.
A pakliban ötféle lapot találhatunk. A Tudomány, a Világ, a kultúra és a géniusz feladványok lapjai mellett bónuszkártyák is helyet kaptak. A bónusz kártyák segítségével a játékos bárkinek a korongját elmozdíthatja pozíciójából 2 mezővel. Kérdés példák:
- mit tanulmányoz a meteorológia?
- mi az a befogó?
- minek a három állapota lehet a gáz, szilárd, vagy folyékony?
- miért van melegebb nyáron, mint télen?
Tartalma:
- 1 tábla
- 100 kártya 200 kérdéssel
- 8 bónuszkártya
- 4 korong
- 1 homokóra (1 perces)
Vélemények
Leírás és Paraméterek
Ötletes és nagyon okos társasjáték, melynek belső doboza maga a játéktábla, hiszen négy oldala lenyitható. A játékosok célja, hogy az ellenfeleiknél hamarabb jussanak be egy másik játékos "dimenziójába".
A játékos a körében választ egy kategóriát, majd a korongját az ennek megfelelő mezőre lépteti. A korongok csak egyenes vonalon mozoghatnak, és két korong nem állhat egy mezőn.
A játékos egy perc alatt annyi kérdésre válaszol az adott kategória kártyáinak kérdésére, amennyire csak tud és egy alkalommal passzolhat.
Minden helyes válaszért cserébe egy mezőt léphet előre a táblán a kiválasztott kategóriában.
Minden rossz válasza után vagy egy azonos témakörben lévő újabb kérdésre próbálhat válaszolni, míg le nem jár az ideje, vagy visszalép az előző pozíciójába és abban a témakörben próbál meg válaszolni.
Az 1 perc lejárta után a következő játékos folytatja a játékot a fent leírtak szerint.
Egy másik játékos dimenziójába úgy lehet belépni, hogy ha a játékos helyesen válaszol egy kérdésre, és már egy osztott mezőn áll, ahonnan a helyes válasz miatt beléphet a kiválasztott dimenzióba. Az lesz a győztes, aki előbb jut be valaki másnak a dimenziójába.
A pakliban ötféle lapot találhatunk. A Tudomány, a Világ, a kultúra és a géniusz feladványok lapjai mellett bónuszkártyák is helyet kaptak. A bónusz kártyák segítségével a játékos bárkinek a korongját elmozdíthatja pozíciójából 2 mezővel. Kérdés példák:
- mit tanulmányoz a meteorológia?
- mi az a befogó?
- minek a három állapota lehet a gáz, szilárd, vagy folyékony?
- miért van melegebb nyáron, mint télen?
Tartalma:
- 1 tábla
- 100 kártya 200 kérdéssel
- 8 bónuszkártya
- 4 korong
- 1 homokóra (1 perces)