Leírás
Szörnyvadász - Szörnyek és más lények!
CSAK HIDEGVÉRŰ JÁTÉKOSOKNAK! KÉSZEN ÁLSZ SZEMBE NÉZNI IGAZI SZÖRNYEKKKEL? MUTASD MEG A BÁTORSÁGOD, REFLEXED ÉS MEGFIGYELŐ KÉPESSÉGED. KERESD MEG A LEGTÖBB SZÖRNYET ÉS NYERJ. DE VIGYÁZAT – CSAK NÉHÁNY PILLANAT ÉS A SZÖRNYEK MEGSZÖKNEK!
JÁTÉKOSOK SZÁMA 2 +
5 ÉVES KORTÓL AJÁNLOTT
DOBOZ TARTALMA:
Résztvevők száma: 2+
1. MONSTER KÁRTYÁK - 36 DB.
2. SZÍNES KOCKA - 1 DB.
3. FORMÁK KOCKA - 1 DB.
4. MINTAKOCKA - 1 DB.
5. HOMOKÓRA -1 DB.
6. JEGYZETFÜZET- 1 DB
ELŐKÉSZÜLETEK A JÁTÉKRA:
Vegye ki a kártyákat a dobozból, és helyezze őket képpel felfelé egy sima, stabil felületre, például egy asztalra. A kártyáknak nem szabad átfedniük egymást.
Mindegyiknek láthatónak és minden játékos számára elérhetőnek kell lennie. Készítse elő a homokórát vagy egy eszközt az időt mérésére (ajánlott 10 másodperc).
JÁTÉK CÉLJA: A legtöbb szörnykártya megszerzése.
A JÁTÉK MENETE:
A legidősebb játékos kezdi a játékot. A játék akkor kezdődik, amikor elkezdődik az idő mérése. A kocka dobásával a játékos megkapja a keresett szörny 3 jellemzőjét: formát, színt és mintát.
Például, az alakkockán a szörny formájénak szimbóluma látható, a színes kockán zöld, a mintás kockán pedig pontok láthatók, a versenyző egy ilyen tulajdonságú szörnyet kell keressen Amikor a játékosnak sikerül egy ilyen szörnyet találnia, mielőtt lejár az idő, elveszi és megmutatja a többi versenyzőnek értékelés céljából a megszerzett kártya helyességét, és maga elé helyezi azt, úgy hogy a többi játékos is jól lássa.
Ha hibát észlelnek, a játékos negatív pontot kap, azaz nem veszi el a kiválasztott szörnyet és félreteszi a korábban megszerzett szörnyeteget.
A kártyák nem ismétlődnek, minden szörny más. Előfordulhat, hogy egy versenyző olyan szörnyet húz, amely már az ellenfél birtokában van. Ilyen helyzetben egy játékos rámutathat és elveheti egy másik játékos kártyáját. Amint észrevesszük, hogy az egyik lényünket kihúzták, letakarjuk a kezünkkel, mielőtt az ellenfél megmutatja a kártyát.
Ha egy játékos nem találja meg a szörnyet az idő lejárta előtt, nem vesz el kártyákat, és a kör a következő személlyel folytatódik. A sor az óramutató járásával megegyezően mozog.
PONTOZÁS: Egy megnyert lap egy pont. A kártyák pontjai a játék végén összeadódnak.
JÁTÉK VÉGE: A játék akkor ér véget, amikor az összes kártya elfogy az asztal közepéről. Akinek a legtöbb lapja van, az nyer.
2. JÁTÉK VÁLTOZAT – JEGYZETTEL
Ebben a változatban szüksége lesz egy jegyzetfüzetre és valamire, amivel írhat. Határozza meg a nyeréshez szükséges pontok számát. Amikor egy játékos megtalálja a szörnyetegét, rámutat és megmutatja a többi játékosnak, majd félreteszi, és egy másik kártyára cseréli.
Írd le a pontjaidat egy füzetbe.
PUNCTION: Egy helyesen kiválasztott kártya egy pontot ér.
A JÁTÉK VÉGE: A játék akkor ér véget, amikor az egyik játékos először szerez meghatározott számú pontot.
Kicsomagolás után ellenőrizze a tartalmat a kézikönyv elején található doboztartalom-listában.
Bármilyen eltérés esetén forduljon hozzánk. e-mail: alexander@alexander.com.pl
A biztonságos használat szabályai:
Figyelmeztetések: Nem alkalmas 3 év alatti gyermekek számára. Fennáll a fulladás veszélye az apró alkatrészeknél. Kérjük, őrizze meg a csomagolást a megadott információkért. A csomagolás nem része a játéknak. A játék állapotát rendszeresen ellenőrizni kell.
Tárolás: A terméket száraz helyiségben, hőforrásoktól távol, eredeti csomagolásban kell tárolni. Ártalmatlanítás: Használat után megfelelően ártalmatlanítsa a játékot biztonságos és környezetbarát
EK nyilatkozat: A termék CE szimbólummal van ellátva, mert megfelel a játékok biztonságáról szóló irányelvnek. 0-3 A 0-3 szimbólum azt jelenti, hogy a játék nem alkalmas 3 éven aluli gyermekek számára.
Vélemények
Leírás és Paraméterek
Szörnyvadász - Szörnyek és más lények!
CSAK HIDEGVÉRŰ JÁTÉKOSOKNAK! KÉSZEN ÁLSZ SZEMBE NÉZNI IGAZI SZÖRNYEKKKEL? MUTASD MEG A BÁTORSÁGOD, REFLEXED ÉS MEGFIGYELŐ KÉPESSÉGED. KERESD MEG A LEGTÖBB SZÖRNYET ÉS NYERJ. DE VIGYÁZAT – CSAK NÉHÁNY PILLANAT ÉS A SZÖRNYEK MEGSZÖKNEK!
JÁTÉKOSOK SZÁMA 2 +
5 ÉVES KORTÓL AJÁNLOTT
DOBOZ TARTALMA:
Résztvevők száma: 2+
1. MONSTER KÁRTYÁK - 36 DB.
2. SZÍNES KOCKA - 1 DB.
3. FORMÁK KOCKA - 1 DB.
4. MINTAKOCKA - 1 DB.
5. HOMOKÓRA -1 DB.
6. JEGYZETFÜZET- 1 DB
ELŐKÉSZÜLETEK A JÁTÉKRA:
Vegye ki a kártyákat a dobozból, és helyezze őket képpel felfelé egy sima, stabil felületre, például egy asztalra. A kártyáknak nem szabad átfedniük egymást.
Mindegyiknek láthatónak és minden játékos számára elérhetőnek kell lennie. Készítse elő a homokórát vagy egy eszközt az időt mérésére (ajánlott 10 másodperc).
JÁTÉK CÉLJA: A legtöbb szörnykártya megszerzése.
A JÁTÉK MENETE:
A legidősebb játékos kezdi a játékot. A játék akkor kezdődik, amikor elkezdődik az idő mérése. A kocka dobásával a játékos megkapja a keresett szörny 3 jellemzőjét: formát, színt és mintát.
Például, az alakkockán a szörny formájénak szimbóluma látható, a színes kockán zöld, a mintás kockán pedig pontok láthatók, a versenyző egy ilyen tulajdonságú szörnyet kell keressen Amikor a játékosnak sikerül egy ilyen szörnyet találnia, mielőtt lejár az idő, elveszi és megmutatja a többi versenyzőnek értékelés céljából a megszerzett kártya helyességét, és maga elé helyezi azt, úgy hogy a többi játékos is jól lássa.
Ha hibát észlelnek, a játékos negatív pontot kap, azaz nem veszi el a kiválasztott szörnyet és félreteszi a korábban megszerzett szörnyeteget.
A kártyák nem ismétlődnek, minden szörny más. Előfordulhat, hogy egy versenyző olyan szörnyet húz, amely már az ellenfél birtokában van. Ilyen helyzetben egy játékos rámutathat és elveheti egy másik játékos kártyáját. Amint észrevesszük, hogy az egyik lényünket kihúzták, letakarjuk a kezünkkel, mielőtt az ellenfél megmutatja a kártyát.
Ha egy játékos nem találja meg a szörnyet az idő lejárta előtt, nem vesz el kártyákat, és a kör a következő személlyel folytatódik. A sor az óramutató járásával megegyezően mozog.
PONTOZÁS: Egy megnyert lap egy pont. A kártyák pontjai a játék végén összeadódnak.
JÁTÉK VÉGE: A játék akkor ér véget, amikor az összes kártya elfogy az asztal közepéről. Akinek a legtöbb lapja van, az nyer.
2. JÁTÉK VÁLTOZAT – JEGYZETTEL
Ebben a változatban szüksége lesz egy jegyzetfüzetre és valamire, amivel írhat. Határozza meg a nyeréshez szükséges pontok számát. Amikor egy játékos megtalálja a szörnyetegét, rámutat és megmutatja a többi játékosnak, majd félreteszi, és egy másik kártyára cseréli.
Írd le a pontjaidat egy füzetbe.
PUNCTION: Egy helyesen kiválasztott kártya egy pontot ér.
A JÁTÉK VÉGE: A játék akkor ér véget, amikor az egyik játékos először szerez meghatározott számú pontot.
Kicsomagolás után ellenőrizze a tartalmat a kézikönyv elején található doboztartalom-listában.
Bármilyen eltérés esetén forduljon hozzánk. e-mail: alexander@alexander.com.pl
A biztonságos használat szabályai:
Figyelmeztetések: Nem alkalmas 3 év alatti gyermekek számára. Fennáll a fulladás veszélye az apró alkatrészeknél. Kérjük, őrizze meg a csomagolást a megadott információkért. A csomagolás nem része a játéknak. A játék állapotát rendszeresen ellenőrizni kell.
Tárolás: A terméket száraz helyiségben, hőforrásoktól távol, eredeti csomagolásban kell tárolni. Ártalmatlanítás: Használat után megfelelően ártalmatlanítsa a játékot biztonságos és környezetbarát
EK nyilatkozat: A termék CE szimbólummal van ellátva, mert megfelel a játékok biztonságáról szóló irányelvnek. 0-3 A 0-3 szimbólum azt jelenti, hogy a játék nem alkalmas 3 éven aluli gyermekek számára.