Leírás
A tangram egy kínai kirakós játék, ahol a geometriai alakzatokból a könyvben lerajzolt formákat, alakzatokat kell kirakni. A Tangram játék hét egyszerű mértani alakzatot tartalmaz; egy négyzetet, egy paralelogrammát, a többi darab derékszögű egyenlő szárú háromszög, amely közül kettő nagy, egy közepes, és két kicsi darab. Ezekből számtalan figura kirakható, amelyek árnyképszerűen emberekre, állatokra, tárgyakra emlékeztetnek. Hagyományosan az összes darabot fel kell használni, és a darabok nem fedhetik át egymást.
Ebben a mágneses könyvben számos tangram feladványt, mintát találsz, próbáld meg mindet kirakni! A könyv másik oldala mágneses, így a színes fa tangram elemeket itt próbálhatod helyükre illeszteni. A játék fejleszti a gyerekek logikai és problémamegoldó készségét.
Mintakövető játék, mely síkbeli formációk lekövetését teszi lehetővé. A különböző variációk megalkotása fejleszti a figyelemkoncentrációt, szín-,
forma- és nagyságészlelést, szem-kéz koordinációt, téri relációk észlelését, asszociációs készséget.
A négy különböző témájú doboz tartalma:
- 7, 8 vagy 9 színes, mágneses geometriai alakzat
- Mágnestábla
- Típustól függően 72 vagy 96 színes és ugyanennyi fekete (nehezített) formációt tartalmazó füzet a mintakövetésre
3 éves kortól ajánlott.
Vélemények
Paraméterek
Méret | |
18.3*22*1.5CM |
Leírás és Paraméterek
A tangram egy kínai kirakós játék, ahol a geometriai alakzatokból a könyvben lerajzolt formákat, alakzatokat kell kirakni. A Tangram játék hét egyszerű mértani alakzatot tartalmaz; egy négyzetet, egy paralelogrammát, a többi darab derékszögű egyenlő szárú háromszög, amely közül kettő nagy, egy közepes, és két kicsi darab. Ezekből számtalan figura kirakható, amelyek árnyképszerűen emberekre, állatokra, tárgyakra emlékeztetnek. Hagyományosan az összes darabot fel kell használni, és a darabok nem fedhetik át egymást.
Ebben a mágneses könyvben számos tangram feladványt, mintát találsz, próbáld meg mindet kirakni! A könyv másik oldala mágneses, így a színes fa tangram elemeket itt próbálhatod helyükre illeszteni. A játék fejleszti a gyerekek logikai és problémamegoldó készségét.
Mintakövető játék, mely síkbeli formációk lekövetését teszi lehetővé. A különböző variációk megalkotása fejleszti a figyelemkoncentrációt, szín-,
forma- és nagyságészlelést, szem-kéz koordinációt, téri relációk észlelését, asszociációs készséget.
A négy különböző témájú doboz tartalma:
- 7, 8 vagy 9 színes, mágneses geometriai alakzat
- Mágnestábla
- Típustól függően 72 vagy 96 színes és ugyanennyi fekete (nehezített) formációt tartalmazó füzet a mintakövetésre
3 éves kortól ajánlott.
Méret | |
18.3*22*1.5CM |